Projekt graficzny Twojej firmy

Projekt graficzny Twojej firmy

Przygotuj informacje niezbędne do projektu graficznego oraz podeślij materiały graficzne do projektu na maila lub przekaż na pendrive.

Pytania pomocne w podjęciu decyzji, o tym jak miałby wyglądać Twój projekt (logo, wizytówka, ulotka, plakat, baner, folia na samochód):

  1. Nazwa firmy (dokładna treść jaką ma zawierać logo)
  2. Slogan/hasło (towarzyszące nazwie firmy/organizacji)
  3. Do jakiej czcionki/fontu miałby być zbliżony napis w logo lub w Twoim projekcie. Bardziej dekoracyjnej, cienkiej czy może pogrubionej, szeryfowej czy bezszeryfowej? Jeśli jest możliwość podaj nazwę.
  4. Kształt, obraz lub znak, symbol kojarzący się z Państwa marką, który chcielibyście umieścić w logo (np. ręka, kwadrat)
  5. Opis usług i produktów (Oferta/Misja Organizacji)
  6. Jakie kolory pasują do Twojego rodzaju branży?
  7. Jakie cechy Państwa firmy chcielibyście aby logo/strona www odzwierciedlały?
  8. Czy chciałbyś w swoich projektach użyć wysokiej jakości fotografii? (Pamiętaj, żeby wcześniej przejrzeć banki zdjęć w internecie. Znajdują się tu również materiały bezpłatne. Za te zdjęcia najlepszej jakości, najbardziej trafne i nadające się do druku wielkoformatowego z reguły musisz dodatkowo zapłacić.

PROJEKT GRATIS!!! Jeśli wymagania co do projektu nie są skomplikowane i możemy zrealizować je w przeciągu 15 min. Natomiast jeśli ustalenia ulegają nieustannej, długotrwałej, wielokrotnej zmianie (nie tylko graficznej, ale również co do treści) lub oczekujesz, od grafika, że będzie siedział z Tobą godzinami wykręcony przy monitorze, należy uwzględnić wtedy dodatkowy koszt za przygotowywanie projektu J – 50 zł  netto za godzinę.

Bardzo ważne: Przed akceptacją projektu do druku: Nie tylko skupiaj się na wizualnej części projektu. Sprawdź czy TREŚĆ reklamy się zgadza, czy nie ma żadnej literówki w Twoim adresie lub telefonie. (Po akceptacji nie ma już możliwości cofnięcia Twojej decyzji. Reklamacja w tym wypadku nie jest uwzględniona.)